رویدادها

SIF 2024 میزبان رهبران صنعت برای بحث در مورد آینده هوش مصنوعی

شارجه، ۲ سپتامبر ۲۰۲۴  — مجمع سرمایه گذاری شارجه (SIF 2024)، که از ۱۸ تا ۱۹ سپتامبر با موضوع “چشم انداز آینده نگرانه برای اقتصادهای هوشمند” برگزار می شود، کارشناسان برجسته در نوآوری، فناوری و پایدار را گرد هم می آورد. رشد در مرکز پذیرش و همایش الجواهر.

در میان ۸۰ سخنران، کریس دو، بنیانگذار The Futur، که در مورد «هویت های هوشمند: هوش مصنوعی در برندسازی شرکتی» ارائه خواهد کرد، وجود دارد. Grant Cardone، بنیانگذار و مدیر عامل Cardone Capital، در مورد “استفاده از فناوری و رسانه های اجتماعی برای رشد نمایی کسب و کار” بحث می کند. Vusi Thembekwayo، مدیرعامل گروه MyGrowthFund Venture Partners، با دیدگاه خود در مورد “آینده مشاغل در بازارهای در حال ظهور”. و امان گوپتا، بنیانگذار boAt Lifestyle، به «هنر سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها» می‌پردازند.

Do بررسی خواهد کرد که چگونه هوش مصنوعی در حال تغییر نام تجاری شرکتی است، در حالی که Cardone استراتژی های خود را برای استفاده از فناوری های مدرن برای هدایت رشد کسب و کار به اشتراک می گذارد. Thembekwayo طرح های بلندپروازانه خود را برای توسعه پایدار کسب و کار ترسیم خواهد کرد و Gupta بینش هایی را در مورد استارتاپ های مقیاس پذیر در بخش الکترونیک رقابتی ارائه خواهد کرد.

در این انجمن همچنین بحث هایی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی صنایع را متحول می کند و اقتصادهای هوشمند را هدایت می کند، برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.