اخبار مهم

پلتفرم دیجیتال شارجه بیش از ۹۵۲۰۰۰ تراکنش را پردازش می کند

شارجه، ۱۹ آگوست ۲۰۲۴  – از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۲۱، پلت فرم «دیجیتال شارجه» توسط دپارتمان دیجیتال شارجه (SDD)، بیش از ۹۵۲۰۰۰ تراکنش با ارزش بیش از ۴۱٫۵ میلیون درهم را پردازش کرده است و بیش از آن را جذب کرده است. ۹۵۰۰۰ کاربر

SDD با پروژه‌ها و ابتکارات خود به بهبود زندگی دیجیتال در امارت ادامه می‌دهد و خدمات یکپارچه و متمایز را به ساکنان و بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. در راستای دستورالعمل‌های دولت امارات برای حمایت از تحول دیجیتال و افزایش رقابت در شاخص‌های محلی و بین‌المللی، SDD یک پلت فرم دیجیتال یکپارچه ارائه می‌دهد. این پلتفرم بیش از ۶۰ سرویس دیجیتالی را از ۱۹ نهاد محلی، فدرال و خصوصی ارائه می دهد و دسترسی به طیف گسترده ای از خدمات را برای ساکنان و بازدیدکنندگان آسان می کند.

بر اساس داده های پلتفرم، در جولای ۲۰۲۴، تعداد تراکنش های تکمیل شده با نرخ رشد سه ماهه ۳۱ درصد از ۹۵۲۰۰۰ فراتر رفت. علاوه بر این، تعداد کاربران پلتفرم ثبت‌شده از ۲۹۹۲ به تقریباً ۹۵۰۰۰ نفر در مدت مشابه افزایش یافته است، و این وب‌سایت از فوریه ۲۰۲۰ تا ژوئیه ۲۰۲۴ بیش از ۲٫۵ میلیون بازدیدکننده داشته است.

 

برنامه «Digital Sharjah» همچنین افزایش محسوس بیش از ۶۱۵ درصدی در تعداد دانلودها در دستگاه‌های اندروید و iOS را ثبت کرد که از ۱۶۰۶۶ بارگیری در سال ۲۰۲۱ به تقریباً ۱۰۰۰۰۰ بار در سال ۲۰۲۴ رسید.

شیخ سعود بن سلطان القاسمی، مدیر کل دپارتمان دیجیتال شارجه، تأیید کرد که رشد مداوم این پلتفرم در تعداد تراکنش‌ها و پایگاه کاربران، موفقیت این بخش را نشان می‌دهد. این موفقیت به همکاری آن با دولت و شرکای خصوصی برای ارائه یک تجربه دیجیتالی ساده، قابل اعتماد و با کیفیت نسبت داده می شود. این پلت فرم به طور موثر نیازهای شهروندان، ساکنان و بازدیدکنندگان را برآورده می کند و زندگی آنها را تسهیل و ساده می کند.

وی افزود: “اعتماد عمومی به خدمات این پلتفرم و اشتیاق برای استفاده از آن، ما را برای ادامه همکاری و ادغام با نهادهای مختلف دولتی ترغیب می کند. ما متعهد هستیم که با جدیت در راستای توسعه مستمر این پلت فرم مطابق با آخرین پیشرفت های فناوری و فناوری تلاش کنیم. اصول کنشگری، شامل طیف گسترده ای از خدمات دولتی و مستقل که نیازهای مردم را برآورده می کند و فراتر از انتظارات آنها است.”

SDD از آخرین فناوری‌ها، ویژگی‌های متنوع و گزینه‌های انعطاف‌پذیر در پلتفرم دیجیتال استفاده می‌کند تا همه کاربران را قادر سازدبه خدمات سریع، آسان و با بالاترین سطح امنیت دسترسی داشته باشید. این پلتفرم در مرحله اولیه خود چندین سرویس هدفمند را با هدف بخش‌های خاص، مانند حمل‌ونقل، املاک، تجارت، امنیت، آب و برق، خدمات اجتماعی و خدمات عمومی ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.