رویدادها

رئیس جمهور ایران در تهران از عبدالله بن زاید پذیرایی کرد

تهران، ۳۱ جولای ۲۰۲۴  به نقل  از خبر گزاری(وام) – دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه حضور معظم له از شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه استقبال کرد. در مراسم تحلیف ریاست جمهوری که روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
شیخ عبدالله، تبریک جناب شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس جمهور و آرزوی موفقیت در خدمت به کشورش را به رئیس جمهور ایران ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور ایران نیز به نوبه خود درودهای خود را به جناب شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس‌جمهور و آرزوی تداوم رشد و شکوفایی امارات متحده عربی را ابلاغ کرد.
در این دیدار تعدادی از مسائل مربوط به روابط ایران و امارات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دیپلمات عالی رتبه امارات در دیدار با دکتر پزشکیان رئیس جمهور امارات بر تعهد امارات متحده عربی به تقویت روابط با جمهوری اسلامی ایران برای تامین منافع کشورهایشان و حمایت از تلاش ها برای دستیابی به صلح پایدار و حفظ امنیت و ثبات در منطقه تاکید کرد.
عبدالله بن طوق المری، وزیر اقتصاد، در این نشست حضور داشتند. محمد حسن السویدی، وزیر سرمایه گذاری؛ خلیفه شاهین المرار، وزیر کشور؛ دکتر علی رشید النعیمی، رئیس کمیته دفاع، کشور و امور خارجی در شورای ملی فدرال (FNC)؛ دکتر طارق حمید الطیر، معاون اول رئیس شورای عالی امنیت ملی؛ و سیف محمد الذابی، سفیر امارات در جمهوری اسلامی ایران.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.