اخبار مهم

FTA طرح صلاحیت حرفه ای مالیاتی را راه اندازی می کند

دبی، ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۴ – سازمان مالیات فدرال (FTA) به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تعالی و توسعه مستمر سرمایه انسانی، ابتکار صلاحیت حرفه‌ای مالیاتی را راه‌اندازی کرده است، یک ابتکار بلندپروازانه که هدف آن آموزش نسل جدید است. از کارشناسان واجد شرایط مالیاتی
این ابتکار در راستای چشم انداز این سازمان است که سرمایه گذاری در سرمایه انسانی و ایجاد یک محیط کاری که یادگیری و توسعه مادام العمر را تشویق می کند، اولویت دارد.
این ابتکار که برای افزایش کارایی سیستم مالیاتی، حمایت از استراتژی سازمان و توانمندسازی آن در دستیابی به اهداف طراحی شده است، یکی از پروژه های راهبردی FTA است که برای حمایت از بخش مالیاتی امارات متحده عربی با تامین متخصصان ماهر، واجد شرایط برای کار در امور مالیاتی راه اندازی شده است. و برای جذب استعدادهای برتر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه.
علاوه بر این، این ابتکار با هدف بهبود عملکرد، تشویق یادگیری مستمر در میان ماموران مالیاتی، و افزایش کارایی متخصصان مالیاتی است. این سازمان همچنین در صدد افزایش آگاهی مالیاتی در میان اعضای جامعه از طریق این طرح است.
خالد البوستانی، مدیر کل FTA، اظهار داشت: “راه اندازی طرح صلاحیت حرفه ای مالیاتی با هدف ارتقای نقش پیشگام اداره مالیات فدرال در توسعه استعدادها و منابع انسانی در امارات متحده عربی، آموزش آنها برای مدیریت کارآمد و موثر سیستم های مالیاتی، انجام می شود. البوستانی گفت. ما برای دستیابی به این اهداف با ارائه برنامه‌های آموزشی تخصصی و معتبر که ریشه در بهترین شیوه‌ها و استانداردهای بین‌المللی دارند، علاوه بر ارائه آموزش‌های مالیاتی پیشرفته و مستمر، تلاش می‌کنیم.»
این ابتکار چندین گروه از جمله کارمندان جدید و فعلی اداره مالیات فدرال، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی و متخصصان مالیات را هدف قرار می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.