هتل های دبی

Crowne Plaza Dubai Jumeirah

هتل کرون پلازا دبی جمیرا (Crowne Plaza – Dubai Jumeirah, an IHG Hotel) هتلی پنج ستاره در منطقه Al Mina Road دبی است. هتل در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و قرار گرفتن در این منطقه باعث شده تا هتل فاصله نسبتا کمی تا جاهای دیدنی مهمی چون مسجد جمیرا، قاب دبی و برج خلیفه داشته باشد. همچنین دسترسی هتل به مراکز خریدی چون جمیرا سنتر و Burjaman هم بسیار مناسب است.

این هتل دارای ۲۵۲ اتاق و سوئیت در چهار طبقه است. منظره واحد‌های اقامتی هتل رو به شهر یا استخر است و کشیدن سیگار در برخی از آن‌ها مجاز و در برخی هم ممنوع است. اینترنت رایگان، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، مینی‌بار، میز کار، میز و صندلی، اتو، کمد لباس، رخت آویز و دستگاه چای‌ساز یا قهوه‌ساز از جمله امکانات اتاق‌ها است و سوئیت‌های آن سالن نشیمن با مبلمان و میز ناهارخوری هم دارند. حمام واحد‌ها هم به دوش یا وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار است.

هتل دارای چهار رستوران است که برای وعده صبحانه، انواع غذا‌های ملل، محلی، گیاهی و حلال با منوی بوفه سرو می‌شوند و برای سایر وعده‌ها هم می‌توان از غذا‌های آمریکایی، خاورمیانه‌ای، ملل، محلی، بریتانیایی و اروپایی با منوی انتخابی استفاده کرد. هتل بار و کافه اختصاصی هم دارد.

در این هتل امکاناتی چون اینترنت، پارکینگ، استخر، سونا و باشگاه ورزشی رایگان قابل‌استفاده است. مهمان‌ها با پرداخت هزینه اضافی، می‌توانند از ترانسفر فرودگاهی، کلوب شبانه، ماساژ، خدمات برگزاری جلسه و خدمات نگهداری کودک هم استفاده کرد.

کرون پلازا دبی جمیرا هتلی پنج ستاره با امکانات مناسب است که مخصوصا برای زوج‌ها گزینه مناسبی در سفر به دبی خواهد بود. هزینه اقامت در این هتل هم به نسبت امکانات ارائه‌شده، مناسب است.

 برای رزرو هتل اینجا کلیک کنید

 

اتاق های هتل کرون پلازا جمیرا دبی

Crowne Plaza Jumeirah Hotel Dubai - One King Bed JuniorCrowne Plaza Jumeirah Hotel Dubai - One King Bed Junior

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.