رویدادها

محمد بن راشد توسعه بزرگترین و پیشرفته ترین بازار خودروی جهان…

محمد بن راشد توسعه بزرگترین و پیشرفته ترین بازار خودروی جهان در دبی را هدایت می کند
دبی، ۴ ژوئیه ۲۰۲۴  به نقل از حبر گزاری(WAM) — اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی، توسعه “بازار خودرو دبی”، بزرگترین و پیشرفته ترین بازار خودرو در جهان.
این ابتکار با هدف تثبیت موقعیت دبی به عنوان یکی از برجسته ترین و با سرعت در حال رشد شهرهای جهان در بخش تجارت خودرو است
در راستای دستورات اعلیحضرت و زیر نظر حضرت شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی دبی، حضرت شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون اول حاکم دبی،
معاون نخست وزیر و وزیر دارایی شاهد امضای قرارداد مشارکت بین شهرداری دبی و DP World برای توسعه بازار خودروهای جدید به مساحت ۲۰ میلیون فوت مربع بود. ساخت و مدیریت “بازار خودرو دبی” به DP World سپرده شده است
DP World از تخصص لجستیکی گسترده و شبکه جهانی خود که شامل بیش از ۴۳۰ واحد تجاری در ۸۶ کشور است، برای اطمینان از موفقیت بازار استفاده خواهد کرد.
اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد گفت: “امروز ما به DP World دستور دادیم تا “بازار خودرو دبی، هشت برابر بازار فعلی را برای ایجاد تسهیلات ۲۰ میلیون فوت مربعی توسعه می دهد که بزرگترین و پیشرفته ترین بازار خودرو در سطح جهان خواهد بود. “بازار خودرو دبی” با ۷۷ بندر تحت مدیریت DP World در سراسر جهان متصل می شود و ظرفیت آن را افزایش می دهد و فروش فعلی آن ۶٫۸ میلیارد درهم را دو برابر می کند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.