رویدادها

محمد بن راشد با مقامات ارشد خطوط هوایی…

دیدار با خطوط هوای امارات

دبی، ۱۹ ژوئن ۲۰۲۴ (WAM) – اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی، با مقامات ارشد خطوط هوایی و گروه امارات در خانه اتحادیه در دبی دیدار کرد

این دیدار با حضور حضرت شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون اول حاکم دبی، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی و حضرت شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دبی و رئیس و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد. مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی امارات و گروه.

در این دیدار، اعلیحضرت از دستاوردهای این سازمان که موقعیت آن را به عنوان یک شرکت هواپیمایی پیشرو جهانی و یک الگوی برجسته برای تعالی در صنعت هوانوردی بین‌المللی تقویت کرده است، تمجید کرد.

اعلیحضرت شیخ محمد امارات را به خاطر نتایج رکوردش در سال های اخیر ستود و بر نقش کلیدی این شرکت هواپیمایی در تحکیم موقعیت دبی به عنوان یک مرکز تجاری جهانی و مقصدی پیشرو برای سرمایه گذاری و گردشگری تاکید کرد. وی همچنین از این شرکت هواپیمایی به دلیل نقش محوری آن در تحقق اهداف دستور کار اقتصادی دبی، D33، استفاده از قابلیت‌های قابل توجه آن در صنعت حمل‌ونقل هوایی برای گسترش شبکه‌های اقتصادی دبی و در نتیجه کمک به هدف دو برابر کردن حجم تجارت خارجی امارات تا سال ۲۰۳۳ تقدیر کرد. .

اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد توسط شیخ احمد بن سعید در مورد برنامه‌های آتی و ابتکارات کلیدی امارات، که شامل گسترش ناوگان هواپیماهایشان، ارتقاء هواپیماهای موجود، افزایش قابلیت‌ها در مهمان‌نوازی، بار و حمل‌ونقل زمینی، بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته برای پشتیبانی است، مطلع شدند. عملیات، گسترش برنامه های آموزشی و توسعه کارکنان، و پیشبرد طرح های پایداری در داخل گروه می باشد

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.