رویدادها

توسعه مستمر پارک علمی دبی برای تقویت تحقیق و توسعه منطقه‌ای

پارک علمی

توسعه مستمر پارک علمی دبی برای تقویت تحقیق و توسعه منطقه‌ای به‌عنوان ظرفیت ذخیره‌سازی و لجستیک برای رشد ۱۴۷ درصدی

پروژه توسعه مداوم پارک علمی دبی ظرفیت ذخیره سازی و لجستیک آن را تا ۱۴۷ درصد افزایش می دهد و به تقاضای رو به رشد برای فضاهای درجه A در بحبوحه افزایش اشتهای جهانی برای تحقیق و توسعه (R&D) کمک می کند، مقصد اصلی منطقه برای پیشرفت های علمی حاشیه های کنوانسیون بین المللی BIO که در ۳-۶ ژوئن در کالیفرنیا برگزار شد.

فضاهای ذخیره سازی و تدارکات جدید با وسعت ۲۰۰۰۰۰ فوت مربع، پایگاه رو به رشد مقصد با بیش از ۵۰۰ مشتری، از جمله رهبران جهانی زندگی، انرژی و علم محیط زیست مانند AstraZeneca، Pfizer، BeiGene و GE Healthcare را تقویت می کند. ۶۵۰۰ متخصص در زمینه علوم زیستی، انرژی و محیط زیست برای سرعت بخشیدن به نوآوری تحقیق و توسعه منطقه ای.

مروان عبدالعزیز جناحی، معاون ارشد پارک علمی دبی در گروه TECOM PJSC گفت: «پیشرفت هر کشوری به طور جدایی ناپذیری با سرعت نوآوری علمی و تعهد بی‌وقفه به دنبال تعالی کل‌نگر و مبتنی بر شواهد مرتبط است.

توانمندسازی صنعت علمی منطقه‌ای برای رسیدن به پتانسیل کامل خود مستلزم پرداختن به نیازهای جامعه محققان و متفکرانی است که آینده جمعی ما را بازتعریف می‌کنند. پارک علمی دبی در حال حاضر باهوش ترین ذهن های جهان را در تحقیقات و آزمایش تا تولید و توزیع با اکوسیستم و زیرساخت های مورد نیاز برای دستیابی به اهداف تجاری و هدایت رشد پایدار متحد می کند. از آنجایی که تحقیق و توسعه و نوآوری بومی‌سازی شده مطابق با دستور کار اقتصادی دبی «D33»، برنامه تحقیق و توسعه دبی و استراتژی‌های ما امارات ۲۰۳۱ سرعت می‌گیرد، تقاضا برای یک مقصد صنعتی مانند پارک علمی دبی رو به افزایش است. اکوسیستم ما برای مطابقت با نیازهای مشتریان امروز و فردا در حال تکامل است.

در میان هجوم قابل توجهی از سرمایه گذاری نهادی و رشد کسب و کار، که زیربنای موقعیت جغرافیایی دبی، قوانین حامی نوآوری، و رشد سریع بازار تجارت الکترونیک است، تقاضا برای زمین های صنعتی و لجستیکی برتر در ماه های اخیر از عرضه پیشی گرفته است.

کاغذ سفید The UAE Healthcare Ecosystem پارک علمی دبی که با همکاری EY تهیه و در ژانویه ۲۰۲۴ در Arab Health راه اندازی شد، اشاره می کند که پیش بینی می شود هزینه های مراقبت های بهداشتی امارات متحده عربی تا سال ۲۰۲۷ به ۱۱۲٫۷ میلیارد درهم برسد. گسترش مداوم مقصد ظرفیت را در منطقه افزایش خواهد داد. بخش مراقبت های بهداشتی و بیوتکنولوژی به عنوان ابتکارات دولتی، درمان و تحقیقات پیشرفته را برای ارائه مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه و شخصی سازی شده ترویج می کند.

مناطق ذخیره سازی و لجستیک جدید در نزدیکی مجتمع آزمایشگاهی دارای گواهینامه LEED در پارک علمی دبی قرار دارند که فضاهای پوسته و هسته ای را با زیرساخت های خاص بخش برای فعال کردن تحقیق و توسعه ارائه می دهد و پیشرفت آن با شرکت پارک علمی دبی در کنوانسیون بین المللی BIO اعلام شد. پلتفرمی برای متحد کردن بیش از ۲۰۰۰۰ رهبر جهانی بیوتکنولوژی. پارک علمی دبی یکی از مراکز جهانی نوآوری است که در رویداد سن دیگو، کالیفرنیا به عنوان شتاب دهنده توسعه بیوتکنولوژی آینده به رهبری تحقیق و توسعه و نوآوری مورد توجه قرار گرفته است.

پارک علمی دبی بخشی از مجموعه مناطق تجاری گروه TECOM است که شامل شهر اینترنتی دبی، مدیا سیتی دبی، شهر استودیو دبی، شهر تولید دبی، پارک دانش دبی، شهر آکادمیک بین المللی دبی، منطقه طراحی دبی (d3) و دبی صنعتی می شود. شهر.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.