مراکز دیدنی و تفریحی

محله ی جدید چینی ها در دبی

محله چینی ها در دبی

بزرگترین محله چینی های خاورمیانه در دبی ساخته خواهد شد. به نظر می رسد، محله چینی های دبی فوق العاده خواهد شد. این خبر همزمان با سفر تاریخی رئیس جمهور چین جینپینگ از چین به امارات متحده عربی اعلام شده است. (این دیدار ۳ روزه از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ ژوئیه انجام شد)

این مکان ۶ کیلومتر مربع وسعت دارد و در بندرگاه خور دبی واقع خواهد شد. مارک های شناخته شده جهان از چین، همراه با مارک های جهانی مد برای همه خریداران در دسترس خواهد بود. با توجه به تصاویر منتشر شده توسط توسعه دهنده، محله چینی ها دبی به نظر بسیار مدرن و با طراحی جدیدی خواهد بود.

محله ی جدید چینی ها

 

محمد البرار، رئیس شرکت مستغلات و املاک اعمار گفت: ” امارات متحده عربی و چین دارای روابط قوی و دو جانبه تجاری و فرهنگی هستند که با حضور بیش از ۲۰۰،۰۰۰ شهروند چینی که در امارات متحده عربی زندگی می کنند و صدها هزار بازدید کننده چینی که هر سال از کشور بازدید می کنند، تقویت شده است. ایجاد محله جدید چینی ها و سبک زندگی جدید در دبی، تعهد ما به کشور را برجسته می کند و تمرکز ما بر روی کمک به تقویت و موفقیت روابط امارات متحده عربی و چین است.”

اعمار هنوز زمان دقیقی برای پایان پروژه اعلام نکرده است. جزئیات بیشتر در چند ماه آینده منتشر خواهد شد. با توجه به دیدار رئیس جمهور چین، اعمار در سه شهر پکن، شانگهای و گوانگ ژو پیشرفت هایی را برای ترویج گردشگری و تجارت بین امارات متحده عربی و چین آغاز می کند.

دبی بالاخره صاحب محله چینی ها خواهد شد. بی صبرانه منتظر پایان این پروژه خواهیم بود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.