اخبار مهم

هدیه پرواز امارات تا پایان مارس برای مسافرانش

امارات

آیا قصد سفر به دبی را دارید؟

هواپیمایی امارات اکنون به مسافرانش بلیط رایگان برای ورود به جاذبه‌های توریستی برتر امارات را می‌دهد. مسافرانی که پیش از ۳۱ مارس ۲۰۲۴ با این شرکت هوایی به دبی پرواز می‌کنند می‌توانند به‌صورت رایگان وارد موزه‌ی ‌آینده دبی و پارک آبی آتلانتیس آکواونچر شوند. مسافران ترانزیتی که حداقل ۸ ساعت در دبی بمانند نیز می‌توانند از این بلیط ها استفاده کنند.

موزه‌ی آینده جدیدترین جاذبه‌ی توریستی است که به منظره‌ی شهر دبی اضافه شده است و در آن بازدیدکنندگان به جهان ۵۰ سال آینده منتقل می‌شوند. اگر هم اهل سفر به آینده نیستید، می‌توانید در پارک آبی آکواونچر آتلانتیس، بزرگ‌ترین پارک آبی جهان سوار وسیله‌ها و سرسره‌ها شوید.

چگونه این بلیط رایگان را دریافت کنیم؟
مسافران می‌توانند با خرید بلیط به دبی پیش از ۱ فوریه برای پرواز تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ بلیط رایگان دریافت کنند. بلیط هواپیما باید به‌صورت رفت‌وبرگشتی از هواپیمایی امارات خریداری شود و بلیط های یک‌طرفه شامل این طرح نمی‌شوند.

از وبسایت emirates.com بلیت تهیه کنید و از کد EKDXB24 استفاده کنید. هواپیمایی امارات دو کد مخصوص برای شما می‌فرستد که یکی متعلق به موزه‌ی آینده و دیگری متعلق به پارک آبی آکواونچر است. تا ۵ آوریل ۲۰۲۴ می‌توانید با این کدها مستقیماً از وبسایت این دو جاذبه‌ی توریستی بلیط رایگان تهیه کنید.

اگر از طریق آژانس مسافرتی پرواز می‌کنید، به آدرس emiratesoffer@emirates.com ایمیل بزنید و اطلاعات زیر را حداقل ۹۶ ساعت پیش از پروازتان ارسال کنید:

  • نام مسافران
  • شماره رهگیری سفارش بلیت
  • تاریخ رسیدن به دبی
  • شماره تماس همراه
  • آدرس ایمیل برای دریافت کد‌های تخفیف

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.