اخبار مهم, رویدادها

کمپین “۱ میلیارد وعده غذایی” ۵۱۴ میلیون درهم در ۱۵ روز جمع آوری می کند

کمپین "1 میلیارد وعده غذایی" 514 میلیون درهم در 15 روز جمع آوری می کند

کمپین “۱ میلیارد وعده غذایی” ۵۱۴ میلیون درهم در ۱۵ روز جمع آوری می کند

دبی- ۸ آوریل ۲۰۲۳ ( وام )_ کمپین “وقف یک میلیارد وعده غذایی” که توسط جنابعالی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس ، نخست وزیر و حاکم دبی راه اندازی شد، برای ایجاد بزرگترین صندوق وقف کمک های غذایی پایدار در ماه رمضان، در مجموع ۵۱۴ میلیون درهم کمک های مالی را ثبت کرده است.

این مبلغ سخاوتمندانه توسط ۸۷۰۰۰ مشارکت کننده عمده، افراد، مشاغل و همچنین مؤسسات بخش دولتی و خصوصی در پاسخی در سطح جامعه اهدا شد که گواه فرهنگ بخشش و سخاوت است که عمیقاً در امارات متحده عربی ریشه دارد.

محمد بن عبدالله القرقاوی وزیر امور کابینه و دبیر کل ابتکارات جهانی محمد بن راشد آل مکتوم، خاطرنشان کرد که کمپین “۱ میلیارد وعده غذایی” که هدف آن ارائه شبکه ایمنی غذایی برای جمعیت های محروم در سراسر جهان است، یک برنامه است.

نمونه عملی دیدگاه اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد مبنی بر کاهش درد و رنج همنوعان، ایجاد مفهوم سخاوت پایدار، و گسترش دامنه تلاش های خیریه و انسان دوستانه.

وی افزود: “پاسخ گسترده به کمپین “۱ میلیارد غذا” با ثبت ۵۱۴ میلیون درهم از ۸۷۰۰۰ اهدا کننده در ۱۵ روز، گواهی بر تعهد جامعه امارات متحده عربی به ارزش های انفاق و همبستگی است که بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ ما است.” .

کمپین “۱ میلیارد وعده وقف” بر اساس دستاوردهای کمک های غذایی قبلی است که تحت دستورات اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در ۳ سال گذشته راه اندازی شده است.

“۱۰ میلیون وعده غذایی” در رمضان ۲۰۲۰، اولین و بزرگترین نمایش همبستگی در نوع خود بود که از قربانیان بیماری همه گیر کوفید-۱۹ در امارات حمایت می کرد. پس از آن در رمضان ۲۰۲۱ کمپین “۱۰۰ میلیون وعده غذایی” که بزرگترین کمپین حمایت غذایی منطقه ای بود که ۲۰ کشور در منطقه عربی، آفریقا و آسیا را در بر می گرفت، دنبال شد.

“یک میلیارد وعده غذایی” سال گذشته بزرگترین نوع خود در منطقه بود که ۱ میلیارد وعده غذایی در ۵۰ کشور ارائه کرد و کمک امارات متحده عربی به تلاش جهانی برای ریشه کن کردن گرسنگی را بیشتر کرد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.