مراکز خرید دبی, مراکز دیدنی و تفریحی

امارات مول emirates mall

دبی مال

درباره یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی، امارات مال، بیشتر بدانید

 

یکی از دلایل مهم و اصلی محبوبیت دبی میان مسافرین کشورهای مختلف، مراکز خرید بزرگ و متنوع آن است. هر ساله بسیاری از عاشقان خرید، دبی را به‌دلیل همین مال‌های دیدنی برای سفر و خرید انتخاب می‌کنند. یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید دبی، امارات مال (Mall of the Emirates) است که در این مطلب قصد داریم به طور کامل بخش‌های مختلف آن را معرفی کنیم و تمام مواردی را که قبل از بازدید از امارات مال لازم است که بدانید، در اختیار شما قرار دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

امارات مال ، با مساحتی بیش از دو میلیون فوت مربع در سال ۲۰۰۵ به عنوان یک مرکز خرید کامل در دبی افتتاح شد.

 

بیش از ۶۳۰ خرده‌فروشی در امارات‌ مال وجود دارد که شامل برندهای مد و سبک زندگی، فروشگاه‌های بزرگ، لوازم الکترونیکی و… هستند.

 

علاوه بر این، دو هتل پنج ستاره هم در مال امارات وجود دارد: هتل کمپینسکی و شراتون.

 

بازدید از امارات مال در هر سفری به دبی ضروری است. زیر گنبد پر زرق و برق، با سقف فرفورژه‌ای که یادآور معماری راه‌آهن‌های اروپا است، در میان برند‌هایی مانند اپل، شنل، بربری و بوتیک‌های لوکسی مانند پولو رالف لورن، قدم بزنید.

 

حتی اگر احساس کردید که از خرید و پرسه زدن در فروشگاه‌ها خسته شده‌اید، باز هم امارات مال جای مناسبی برای شماست چون تعداد سرگرمی‌های آن کم نیست.

 

امارات مال که به عنوان اولین مرکز خرید دارای اقامتگاه جهان شناخته می‌شود، مدت هاست که برای ساکنان و مسافران دبی تجربه های خرید فوق‌العاده و مجلل را فراهم می‌کند. برخی از معروف‌ترین برندهای لوکس، فروشگاه‌های خود را همراه با رستوران‌های لذیذ که انواع غذاهای مختلف را پوشش می‌دهند، راه‌اندازی کرده‌اند.

 

اگر به دنبال اضافه کردن لباس‌های جدید وزیبا به کمد خود هستید یا فقط می‌خواهید یک بعد از ظهر را در فروشگاه‌ها بگذرانید، راهنمای ما در مورد امارات مال را بخوانید.

 

امارات مال فقط یک مرکز خرید نیست. اینجا بهشت مغازه داران است. فروشگاه‌های مرکز خرید امارات از مارک‌های لوکس و فروشگاه‌های سبک زندگی گرفته تا فروشگاه‌های محبوب مد خیابانی، مغازه‌های مبلمان منزل و هر چیز دیگری را شامل می‌شود. علاوه بر مارک‌ها و فروشگاه‌های معروف و گران‌قیمت، این مرکز خرید معمولاً دارای قیمت‌های تخفیفی و مقرون به صرفه نیز است.

 

مکس مارا، شنل، دیور، مک، زارا، دبنهامز و… تنها بخشی از ده‌ها برند معروف جهانی هستند که در این مرکز خرید شعبه دارند.

 

امارات مال چه بخش‌هایی  برای خرید دارد؟

 

 

 

اینجا همه چیز پیدا می‌شود! حتی اگر ندانید چه می‌خواهید، اینجا خواهید فهمید که قطعه گمشده شما برای خرید چیست؟

 

بسته به نیازتان در هر یک از بخش‌های زیر، می‌توانید احتیاجاتتان را کامل برطرف کنید.

 

 

  • فشن مالفشن دوم

 

‏بخش «Fashion Dome»  که بالای آن گنبدی زیبا مانند کلیسای جامع قرار دارد، و Luxury Wing  میزبان بیش از ۸۰ برند لوکس محبوب جهان است. خانه مد ایتالیایی پرادا یکی از بزرگترین پایگاه های بین المللی خود را در این مرکز خرید دارد. این فروشگاه با کف‌های مرمر شطرنجی پرادا، برخی از بهترین محصولات مد، چمدان و لوازم جانبی را در جهان ارائه می‌کند.

 

از بالینسیاگا گرفته تا ولنتینو ، همه برندهای محبوب مد اینجا حضور دارند.

 

برای علاقه مندان به جواهرات، بولگاری، کارتیر و تیفانی اند کو تنها برخی از نام هایی هستند که می توانید از آنها خرید کنید.

 

اگر به دنبال یک کت و شلوار جدید برای کار هستید، به فروشگاه بربری  یا هوگو باس  بروید.

 

برای یک ساعت جدید، ساعت سازان مشهور جهان مانند پتک فیلیپ را بررسی کنید.

 

تمایل امارات مال به خرید گران‌قیمت و لوکس غیرقابل انکار است!

 

 

  • homcenter

  • لوازم خانگی / مبلمان

 

«هوم سنتر»، یک برند محبوب محلی، گزینه‌ای بالقوه در خرید مبلمان و اثاث خانه است.

 

گزینه دیگر  “” The One است، جایی که مردم می‌توانند برای دکوراسیون خانه‌های مد روز و امروزی خود از آن خرید کنند.

 

دیگر برندهای درجه یک عبارتند از[S1]  “” Crate & Barrel و “Villeroy & Boch”  که طرح های منحصر به فردی از  ظروف خانه را ارائه می دهند. در بوتیک‌های کوچک‌تر هم هیچ کمبودی وجود ندارد، چراکه هر کدام اقلام منحصربه‌فردی را می‌فروشند که به خانه‌تان شخصیت بیشتری می‌بخشد.

 

اگر به کتاب خواندن علاقه دارید، می توانید لوازم جانبی کتابخانه خود را هم از اینجا خرید کنید.

 

  • تجهیزات ورزشی

 

برندهای ورزشی پیشرو آدیداس و نایک بهترین‌ها را در زمینه ورزش، کفش‌های کتانی و لباس‌های اسپورت ارائه می‌دهند.

 

مال امارات همچنین محل یک فروشگاه «آدیداس اورجینال» است، جایی که علاقه‌مندان به مد می‌توانند لباس‌های خیابانی و کفش‌های کتانی مد روز خریداری کنند.

 

‏برند مشهور لولولمون، واقع در طبقه دوم، لباس‌های ورزشی عالی ارائه می‌دهد. سایر فروشگاه‌ها مانند ” Go Sport ”  و “Modell” مکان‌های عالی برای خرید تجهیزات ورزشی، پوشاک تناسب اندام و لوازم جانبی هستند.

 

  • لوازم الکترونیکی

 

امارات مال میزبان چندین برند برتر در زمینه خرید لوازم الکترونیکی و فناوری هم هست. فروشگاه اپل در امارات مال اولین خرده فروشی اپل در خاورمیانه بود. در اینجا، خریداران می‌توانند از خرید بهترین گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها و لوازم جانبی لذت ببرند. اگر اندرویدی هستید، به فروشگاه سامسونگ یا دیگر فروشگاه‌های معروف مانند Jumbo Electronics  و فروشگاه‌های رسمی محصولات سونی هم سری بزنید.

 

 

 

غذا خوری

 

 

  • غذاخوری‌ها

قدم زدن در وسعت این مرکز خرید عظیم می‌تواند حسابی همه را گرسنه کند. خوشبختانه، مراکز خرید دبی به فکر همه چیز هستند. از کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای معروف از جمله استارباکس و تیم هورتون گرفته تا گزینه‌های لوکس‌تر مانند استیک‌هاوس آمریکای جنوبی، تگزاس د برزیل و رستوران چینی میو شانگهای، همه چیز برای تجدید قوا فراهم است.

 

می‌توانید برای صبحانه به کافی‌شاپ خانگی Common Grounds  بروید یا شیرینی‌تان را در The Cheesecake Factory  میل کنید.

 

تفریح و سرگرمی در امارات مال

 

علاوه بر تجربه خرید شگفت انگیز، در امارات مال برای همه سرگرمی وجود دارد.

 

این مرکز خرید عظیم، خانه اسکی دبی، مججموعه سینماهای ووکس (VOX) و شهربازی سرپوشیده مجیک پلنت (Magic Planet) است. در ادامه برخی از این سرگرمی‌ها را لیست کرده‌ایم.

 

  • اسکی دبی (Ski Dubai)

 

اسکی امارات مال

اسکی دبی نیازی به معرفی زیادی ندارد. شاید بزرگترین جاذبه در امارات مال اسکی دبی باشد، اولین پیست اسکی  روی برف سرپوشیده در خاورمیانه. اسکی دبی دارای پنج شیب با درجه‌های مختلف است، از جمله اولین پیست سیاه سرپوشیده جهان (سخت ترین نوع شیب).

 

اسکی بازان کهنه‌کار می‌توانند مستقیماً به سمت دامنه‌ها حرکت کنند در حالی که مبتدیان از مربیان حرفه‌ای اسکی آموزش خواهند گرفت.

 

این مرکز دارای یک فروشگاه حرفه‌ای برای پوشاک و تجهیزات اسکی و دارای اقامتگاه اسکی و کافه مخصوص خود است.

این پیست اسکی سرپوشیده در وسط کویر دمای منفی ۴ درجه سانتیگرادی خود را در تمام طول سال حفظ می‌کند.

 

در این پارک برفی، حتی پنگوئن‌های کوچک زیبا و بسیاری از فعالیت‌های سرگرم کننده زمستانی را خواهید دید که حسابی سرگرمتان خواهد کرد.

 

بلیط یک روزه اسکی دبی ۳۴۰ درهم هزینه دارد.

 

مکان: طبقه دوم مال امارات

 

ساعت‌های کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ نیمه‌شب

 

 

 

  • پارک واقعیت مجازی دریم اسکیپ (DREAMSCAPE VR)

 

 

 

سینما ووکس تجربه تماشای معروف به «تئاتر رودز» را ارائه می‌کند، جایی که می‌توانید از جدیدترین فیلم‌های پرفروش در یک اتاق نمایش ویژه با صندلی‌های راحتی، دریافت خدمات در صندلی خود و یک منوی غذا از سرآشپز سینماوکس لذت ببرید.

 

مکان: طبقه دوم مال امارات

 

ین پارک جذاب جدیدترین مورد افزوده شده به جاذبه‌های امارات مال است. جدیدترین پارک واقعیت مجازی در دبی یعنی دریم اسکیپ، چهار دنیای مجازی مختلف را برای کشف و تسخیر برای شما یکجا به وجود آورده است.

 

بازی مورد نظر خود را از میان آکادمی پرواز اژدها Dreamworks، Curse of the Lost Pearl، Blu Deep Rescue و Alien Zoo  انتخاب کنید.

 

مکان: طبقه دوم امارات مال

 

ساعت‌های کاری : ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ نیمه شب

 

  • مجیک پلنت (Magic Planet)

 

بگذارید همسفران کوچکتان هم از چرخیدن در این مرکز خرید لذت ببرند. مجیک پلنت دبی، مقصد سرگرم کننده نهایی برای بچه ها، دنیایی از سواری، بازی‌های آرکید و بازی‌های کامپیتوری برای مشغول نگه داشتن بچه‌های کوچک ارائه می‌دهد. اما بهترین بخش این است که این مکان برای همه سنین است. چه ده ساله باشید چه سی ساله، می‌توانید چیزی برای لذت بردن در این بخش پیدا کنید.

 

مکان: طبقه دوم مال امارات

 

ساعت‌های کاری زمان: ۱۰:۰۰ صبح الی ۱۱:۰۰ شب | پنجشنبه – جمعه: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ نیمه شب

 

  • یالا! بولینگ (Yalla! Bowling)

 

وقت گذرانی در یالا بولینگ، یکی از بهترین فعالیت‌های خانوادگی در امارات مال است. این بولینگ در امارات مال دوازده سالن بولینگ دارد که برای آب کردن یخ‌ها و شروع هر دورهمی مناسب است.

 

این فرصتی عالی است تا در یکی از بهترین مراکز بولینگ دبی با دوستان و خانواده خود به رقابت بپردازید و توانایی خود را در بازی ثابت کنید!

 

هزینه: از ۳۵ درهم برای هر بازیکن (روزهای هفته)|۴۰ درهم برای هر بازیکن (آخر هفته)

 

مکان: طبقه دوم امارات مال

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.