رویدادها

کنسرسیومی به رهبری راه حل های آب پایدار ابوظبی

کنسرسیومی به رهبری راه حل های آب پایدار ابوظبی برای توسعه بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب ازبکستان

 

ابوظبی، ۱۴ آگوست ۲۰۲۴ — یک کنسرسیوم استراتژیک متشکل از شرکت راه حل های آب پایدار ابوظبی (SWS)، شرکت Marubeni و سوئز، یک توافقنامه توسعه مشترک با وزارت سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان امضا کرده است. و Uzsuvtaminot JSC برای توسعه یک تصفیه خانه فاضلاب در تاشکند، ازبکستان.

این پروژه که قادر به تولید ۱٫۵ میلیون متر مکعب آب تصفیه شده در روز خواهد بود، بزرگترین در نوع خود در ازبکستان و کشورهای مشترک المنافع کشورهای مستقل (CIS) است.

این پروژه که ارزش آن بیش از یک میلیارد دلار است، با هدف بازتاب همکاری دوجانبه قوی بین امارات متحده عربی و ازبکستان، حمایت از پیشرفت اقتصادی در شهر تاشکند و مناطق اطراف آن است.

این توافقنامه در تاشکند توسط لازیز کودراتوف، وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان امضا شد. احمد الشمسی، مدیر عامل و مدیر عامل هلدینگ SWS، و شرکت راه حل های آب پایدار ابوظبی؛ احمد سووانکولوف، رئیس هیئت مدیره Uzsuvtaminot؛ و با شرکای کنسرسیوم SWS، Kazuaki Shibuya، مدیر کل Marubeni، بخش زیرساخت محیطی؛ و Silvere Delaunay، مدیر عامل منطقه CIS در سوئز.

 

انتظار می رود ساخت این پروژه در سال ۲۰۲۶ آغاز شود و این نیروگاه تا سال ۲۰۳۰ به طور کامل به بهره برداری برسد. پس از تکمیل، این تاسیسات به حدود سه میلیون نفر در تاشکند و شهرهای اطراف خدمات رسانی خواهد کرد و جایگزین دو تصفیه خانه فاضلاب موجود در سالار و سالار خواهد شد. بکتیمیر.

SWS، همراه با شرکای خود Marubeni Corporation و Suez، توسعه، تامین مالی، مهندسی، تدارکات، و ساخت تصفیه خانه فاضلاب و خطوط لوله فاضلاب را هدایت خواهند کرد و سپس عملیات و نگهداری این نیروگاه را به مدت ۲۵ سال مدیریت خواهند کرد. Uzsuvtaminot JSC، به عنوان یک نهاد عمومی در تاشکند، پس از راه اندازی، عملیات خطوط جدید فاضلاب تنه را به عهده خواهد گرفت.

لازیز کودراتوف گفت: «این توافقنامه پیرو یادداشت توافقنامه امضا شده قبلی است که نشان دهنده همکاری اقتصادی مداوم بین امارات متحده عربی و ازبکستان، ایجاد مشارکت قوی بین نهادها و سازمان‌ها، و توسعه پروژه‌های زیرساختی حیاتی است که کیفیت زندگی مردم تاشکند را بهبود می‌بخشد. و با گسترش منطقه CIS. این پروژه بیشتر نمونه ای از تعهد مشترک برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDGs) است که به اولویت های مربوط به آب پاک و بهداشت می پردازد. زیرساخت؛ و شهرها و جوامع پایدار.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.