رویدادها

کاهش بیت کوین همچنان ادامه دارد و قیمت آن به پایین ترین حد رسید

کاهش بیت کوین همچنان ادامه دارد و قیمت آن به پایین ترین حد در شش ماه گذشته می رسد

 

فرانکفورت، ۶آگوست ۲۰۲۴  – بیت کوین به از دست دادن جایگاه قابل توجهی در بحبوحه روحیه عموما تاریک در بازارهای مالی در روز دوشنبه ادامه داد.

به گزارش dpa، قیمت قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال صبح دوشنبه در پلتفرم معاملاتی Bitstamp به ۵۱۶۰۰ دلار آمریکا کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از فوریه تاکنون رسید، قبل از اینکه اندکی افزایش یابد. بیت کوین از روز جمعه حدود ۱۰۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. آخرین بار در ژوئن ۲۰۲۲ افت قیمت نسبتا شدیدی داشت. سقوط همچنان به روندی ادامه می‌دهد که هفته گذشته آغاز شد.

 

تیمو امدن، تحلیلگر آلمانی از امدن ریسرچ، از “کوکتل عدم قطعیت” صحبت کرد که در حال حاضر بر بیت کوین تاثیر می گذارد. او گفت: «به ویژه، ترس های تازه ناشی از رکود در ایالات متحده، سرمایه گذاران را در مسیر اشتباه قرار می دهد.

در هفته های اخیر چندین گزارش اقتصادی ناامیدکننده در ایالات متحده منتشر شده است. به ویژه، گزارش ضعیف غیرمنتظره بازار کار از سوی دولت ایالات متحده باعث نگرانی شد. در ماه ژوئیه، بیکاری در بزرگترین اقتصاد جهان به بالاترین سطح خود در سه سال اخیر رسید.

علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال نیز در ابتدای هفته تحت فشار فروش شدید قرار گرفتند. قیمت اتر با حدود ۱۵ درصد کاهش به ۲۳۴۰ دلار آمریکا رسید. این نشان دهنده یک شکست برای ETF های اتریوم است که به تازگی راه اندازی شده اند، که برای جذب سرمایه گذاران جدید در ایالات متحده در نظر گرفته شده بود. ضررهای اخیر قیمت به طور قابل توجهی ارزش بازار همه ارزهای دیجیتال را کاهش داده است. حدود ۱۴ درصد کاهش یافت و به ۱٫۸۵ تریلیون دلار رسید. سهم بیت کوین اخیراً حدود ۵۶ درصد اعلام شد. عملکرد قیمت در هفته گذشته بار دیگر نوسان در معاملات ارزهای دیجیتال را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.