دسته بندی نشده

پیست اسکی دبی؛ تجربه‌ای بی‌نظیر در صحرای آرزوها!

پیست اسکی دبی یکی از بهترین تفریحات این شهر برای گردشگران به خصوص مردم محلی است که فرصت تماشای بارش برف و سرمای زمستان را تابحال نداشتند. با مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع، اسکی دبی یک پیست بزرگ سرپوشیده با تپه ۸۵ متری برفی است که ارتفاع آن به اندازه یک ساختمان ۲۵ طبقه تخمین زده شده و دارای سینمای برفی، پنگوئن‌های بازیگوش، پیست و انبوهی از امکانات جذاب و هیجان‌انگیز دیگر است.

 

وبسایت: www.skidxb.com/ar-ae/ski-dubai

 

کارهایی که باید در اسکی دبی انجام دهید

اگر به زمستان و ورزش‌های زمستانی علاقه دارید، در اسکی دبی فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن پیدا خواهید کرد. اگر مبتدی هستید، با کمک یک مربی خبره، اسکی کردن را یاد خواهید گرفت یا مثلا اینکه چطوری از یک سطح شیبدار بلند بپرید. اصلا بیایید در مورد این فعالیت‌ها بیشتر بدانیم:

 

اسکی و اسنوبرد اولین کار است

پیست اسکی دبی

یکی از اولین کارهایی که باید در اسکی دبی انجام دهید، رفتن به پیست‌ها برای اسکی و اسنوبورد است. از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین کارها به حساب می‌آید. شما می‌توانید خودتان وارد عمل شوید و از پیست با سرعت به پایان بروید یا اگر می‌ترسید و بلد نیستید به عنوان بخشی از یک گروه به مدرسه اسکی بپیوندید.

از کودکان تا بزرگسالان، همه سنین مختلف می‌توانند از طریق جلسات انفرادی با مربیان واجد شرایط آموزش ببینند. در واقع، شما در مدرسه اسکی می‌توانید مهارت‌های اسکی کردن را به صورت اصولی یاد بگیرید و در یک محیط امن و سالم اسکی کنید. بیایید تا برخی از شرایط این مدرسه را به شما معرفی کنیم:

اسکی در شیب ۲ ساعته: برای ورزشکاران با مهارت سطح ۲ این شیب در دسترس و مناسب است، با انتخاب این گزینه یک قفسه رایگان، سواری با تله کابین نامحدود و موارد دیگر به شما ارائه می‌شود. هزینه: ۲۵۰ درهم

 

اسکی یک روزه در پیست اصلی: افراد با مهارت سطح ۲ می‌توانند یک قفسه رایگان، سواری نامحدود با آسانسور و موارد دیگر برای یک روز کامل دریافت کنند.

هزینه: ۳۴۰ درهم

پیست اسکی دبی

پیاده‌روی صبحگاهی: یکی دیگر از گزینه‌های در دسترس پیاده‌روی صبحگاهی است که می‌توانید از دو ساعت دسترسی به دامنه‌ها در صبح همراه با یک قفسه رایگان لذت ببرید.

هزینه: ۱۰۰ درهم برای هر نفر

 زمان: ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ صبح، شنبه و یکشنبه: ۰۷:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ صبح

 عضویت ۱ ماهه در شیب: دسترسی به پیست اصلی، سواری نامحدود با تله کابین و تخفیف در فروشگاه‌ها و غذا و نوشیدنی دریافت کنید.

هزینه: ۱۷۵۰ درهم

 

 

پارک برفی را کاوش کنید

پیست اسکی دبی

در این ۴۵۰۰ متر مربع پیست اسکی دبی، شما می‌توانید آدم برفی خود را بسازید، از سواری با سورتمه لذت ببرید یا با دوستانتان سورتمه‌سواری کنید. در کل سواری‌های زیادی در پارک برفی وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارد. برای مثال، می‌توانید تله کابین، این سواری هیجان‌انگیز کوهستانی و بالا رفتن از برج‌ها یا کاوش در غار یخی سرپوشیده را امتحان کنید.

در حالت کلی، پارک برفی بسته‌های زیر را به گردشگران و بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد:

بسته روز برفی: از یک روز مفرح در پارک با تله کابین، توپ زرب و سواری هیجان انگیز کوهستانی لذت ببرید. همچنین در این پیشنهاد یک انتخاب رویارویی با پنگوئن، یک پاس اسکی دو ساعته (سطح مهارت ۲+)، یک ساعت آموزش اسکی یا اسنوبرد و دو گلوله سواری (زیپ لاین) وجود دارد.

هزینه: ۲۹۵ درهم برای هر نفر

 

 

بسته Snow Premium: این بسته محبوب، دسترسی نامحدود به سواری، توپ زرب، گلوله برفی و کوه هیجان را ارائه می‌دهد. همچنین در این پیشنهاد می‌توانید یک پاس دو ساعته اسکی(سطح مهارت ۲+) و یک ساعت آموزش اسکی یا اسنوبورد را انتخاب کنید.

هزینه: ۴۱۰ درهم برای هر نفر

بسته اسنو پارک: با این بسته شما قادر خواهید بود تا یک بار دسترسی به پارک و دسترسی نامحدود به وسایل سواری داشته باشید! تپه کشویی، زمین بازی برفی، توپ زرب، تیوب دویدن و موارد دیگر را امتحان کنید.

هزینه: از ۱۹۵ درهم برای هر نفر

تور دبی را رزرو کنید و لحظاتی آرام، مهیج و فراموش‌نشدنی را در این شهر بسیار زیبا بگذرانید

 

با پنگوئن ها ملاقات کنید

پیست اسکی دبی

یکی از جالب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین فعالیت‌های پیست اسکی دبی، دیدن پنگوئن‌ها از نزدیک است. در این مجموعه یک زیستگاه مناسب برای این حیوانات زیبا ساخته شده تا به راحتی بتوانند در آن زندگی کنند. برای شما نیز فرصت‌های زیر مهیا شده تا بتوانید از تماشا کردن و هم زیستی با آن لذت ببرید.

ملاقات با پنگوئن: این بسته را رزرو کنید تا از ۴۰ دقیقه جلسه آموزشی درباره پنگوئن پادشاه، لذت ببرید. فقط حواستان باشد که باید ۴۰ دقیقه قبل از زمان رزرو شده وارد شوید.

هزینه: ۴۳۰ درهم

صبحانه با پنگوئن‌ها: از ۳۰ دقیقه پیاده‌روی با پنگوئن‌ها به همراه صبحانه در رستوران North  لذت ببرید. شما می‌توانید یک وعده صبحانه و یک نوشیدنی را انتخاب کنید. البته کمد رایگان نیز در این بسته گنجانده شده است.

هزینه: ۱۷۵ درهم

زمان: سه شنبه و پنجشنبه: از ساعت ۰۸:۳۰ صبح

به سینمای برفی بروید

به سینمای برفی در اسکی دبی بروید تا جدیدترین فیلم‌ها را در یک سالن نمایش به سبک پیست اسکی دبی با پاپ کورن و پتو تماشا کنید. مهمانان می‌توانند از دو بلیط سینما، دو عدد شکلات داغ و ذرت بو داده و یک کمد امانات رایگان لذت ببرند.

هزینه: ۲۰۰ درهم (مهمانان عادی)، ۴۰۰ درهم (مهمانان VIP)

به رستوران و کافه‌های پیست اسکی دبی بروید

پیست اسکی دبی

در پیست اسکی دبی، سه مکان مجزا و کامل برای غذا خوردن و استراحت کردن وجود دارد.

رستوران شمالی ۲۸ (NORTH 28 RESTAURANT)

اگر بعد از این همه اسکی و نیاز گرسنه شده‌اید، کافی است تا خودتان را به این کافه گرم و دلنشین پیست برسانید. یک شکلات داغ با تم آلپ سفارش دهید و در مکانی دنج خستگی اسکی کردن را از تنتان بیرون کنید. تا هر موقع دلتان بخواهد می‌توانید در این کافه بنشینید و پس از خوردن و سیر شدن، تمام لذت‌های برفی را دوباره از سر بگیرید.

مکان: جنب ورودی اسکی دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.