رویدادها

مشارکت امارات و بریکس برای تقویت توسعه جهانی و رفاه

ابوظبی، ۱ سپتامبر ۲۰۲۴  — الحاق امارات متحده عربی به گروه بریکس تعهد این کشور به چندجانبه گرایی و گفت و گوی سازنده را با هدف حمایت از توسعه، رفاه و رفاه برای کشورهای سراسر جهان تجسم داده است.

این حرکت با رویکرد طولانی مدت امارات متحده عربی در ایجاد مشارکت با کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و موسسات برای ارتقای رقابت‌پذیری و پایداری اقتصاد و کشف فرصت‌های رشد جدید همسو می‌شود.

یونس حاجی الخوری، معاون وزیر دارایی، تاکید کرد که مشارکت های راهبردی امارات متحده عربی به طور موثر ابتکارات کلیدی آن را در سطح جهانی به نمایش گذاشته است، و افزود که پیوستن به بریکس با چشم انداز “ما امارات ۲۰۳۱” با هدف تقویت نقش امارات متحده عربی به عنوان شریک استراتژیک در ارتقای همکاری های اقتصادی جهانی.

الخوری به خبرگزاری امارات (WAM) گفت که عضویت امارات در بریکس تلاش ها برای ایجاد روابط اقتصادی متعادل، پیشبرد رشد اقتصادی ملی پایدار و تحکیم موقعیت خود در بازارهای نوظهور و در حال توسعه را تقویت خواهد کرد. وی افزود: «این شامل پروژه‌ها و ابتکارات متعدد با سایر کشورهای بریکس و مشارکت‌های بلندمدت با سازمان‌های بین‌المللی، از جمله گروه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، برای ارتقای رفاه متوازن در سراسر جهان است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.