اخبار مهم

مرکز علوم قانونی و الکترونیک ADJD اعتبار بین المللی NAME را دریافت می کند

ابوظبی ۱۷ آگوست ۲۰۲۴– مرکز علوم قانونی و الکترونیک وزارت دادگستری ابوظبی گواهینامه بین المللی اعتباربخشی سازمان ملی پزشکان قانونی (NAME) را برای بخش پزشکی قانونی دریافت کرد.

این امر باعث می شود که اداره قضایی ابوظبی اولین مرکز در خاورمیانه باشد که این گواهینامه بین المللی را دارد و تنها سومین مرکز در جهان خارج از ایالات متحده پس از کانادا و سنگاپور است.

مشاور یوسف سعید العبری، معاون دپارتمان قضایی ابوظبی، تاکید کرد که کسب اعتبار بین المللی توسط بخش پزشکی قانونی در مرکز علوم قانونی و الکترونیک، دستاورد دیگری برای وزارت قضایی است که منعکس کننده چشم انداز این وزارتخانه است. رهبری امارات متحده عربی برای توسعه یک سیستم قضایی پیشرفته که از رقابت پذیری و رهبری جهانی امارت ابوظبی حمایت می کند.

وی گفت: این موفقیت چشمگیر در حوزه پزشکی قانونی برای منطقه نشان دهنده پیشروی و برتری در ارائه خدمات پزشکی قانونی مطابق با بالاترین استانداردهای معتبر بین المللی و به روز ماندن با آخرین پیشرفت ها و نوآوری ها در انجام معاینات است. که از پیشرفت عدالت کیفری حمایت می کند. وی افزود که اداره قضایی ابوظبی برای تصویب گزارش های فنی خود در مقیاس جهانی در اولویت و اولویت قرار گرفته است.

 

مشاور یوسف العبری تصریح کرد که اعتبار بین المللی پزشکی قانونی به اعتبارنامه های مرکز پزشکی قانونی و علوم الکترونیک در معاینات کیفری و بررسی مدارک الکترونیکی می افزاید. همچنین پس از چهار سال کسب در سال ۲۰۱۹ در زمینه بررسی مواد مخدر، سموم و اقلام ضبط شده، گواهی اعتبار آزمایشگاه شیمیایی را برای دومین جلسه تمدید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.