رویدادها

محمد بن راشد حکم هیئت مؤسسه زنان دبی را صادر کرد

شیخ محمد

 اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر، به عنوان حاکم دبی، فرمان شماره (۳۹) سال ۲۰۲۴ را در مورد تشکیل هیئت مدیره صادر کرد. از مدیران مؤسسه زنان دبی (DWE).

هیئت مدیره توسط مونا غانم المری، مدیر عامل DWE، در حالی که هالا بدری، به عنوان نایب رئیس فعالیت می کند. اعضای هیئت مدیره شامل هدی الهاشمی، هدی بوحمید، خوله المحیری، فهیمه البستکی، معاذ سعید المری و خدیجه البستکی، علاوه بر مدیرعامل DWE هستند.

شیخ منال بنت محمد بن راشد آل مکتوم، همسر اعلیحضرت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور، معاون نخست وزیر و رئیس دادگاه ریاست جمهوری؛ و رئیس DWE، قدردانی خود را از اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به خاطر تعهد استوارش به توانمندسازی زنان اماراتی برای تبدیل شدن به مشارکت کنندگان کلیدی در پیشرفت کشور ابراز کرد.

شیخه منال به اعضای هیئت مدیره جدید مؤسسه زنان دبی تبریک گفت و برای آنها در تلاش برای ارتقای توانمندی های زنان اماراتی آرزوی موفقیت کرد. او همچنین از اعضای هیئت مدیره قبلی DWE برای کمک هایشان قدردانی کرد.

شیخه منال همچنین گفت که تخصص عمیق اعضای هیئت مدیره تلاش های DWE را برای افزایش مشارکت زنان اماراتی در اقتصاد و جامعه افزایش می دهد. این با استراتژی مؤسسه زنان دبی برای تبدیل دبی به یک الگوی جهانی پیشرو برای شهرهای دوستدار زنان مطابق با دیدگاه رهبری امارات متحده عربی مطابقت دارد.

وی خاطرنشان کرد که از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۰۶، DWE برای دستیابی به چشم انداز اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم برای توانمندسازی زنان تلاش کرده است

شیخه منال افزود: مؤسسه زنان دبی به حمایت از این سفر با استراتژی هایی که بهترین شیوه های جهانی را ادغام می کند، ادامه خواهد داد.

حکم جدید از تاریخ صدور لازم الاجرا بوده و در روزنامه رسمی منتشر خواهد شد.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.