رویدادها

زنان اماراتی شرکای ضروری در توسعه امارات هستند

ابوظبی، ۲۷ اوت ۲۰۲۴  — محمد هادی الحسینی، وزیر امور مالی، تاکید کرد که زنان اماراتی به دلیل حمایت بی حد و حصر رهبری امارات، شرکای ضروری در پیشبرد توسعه و شکوفایی امارات هستند. از هیچ تلاشی برای توانمندسازی زنان و تقویت نقش آنها در بخش های مختلف دریغ نکرده است.

الحسینی در بیانیه خود به مناسبت روز زن اماراتی گفت: «زنان اماراتی با شایستگی و توانایی خود برای دستیابی به دستاوردهای قابل توجهی که نقش مهمی در شکل دادن به آینده ملت ما داشته است، متمایز شده اند. این تعالی گواهی بر دیدگاه حضرت شیخه فاطمه بنت مبارک (مادر امت)، رئیس اتحادیه عمومی زنان، رئیس شورای عالی مادران و کودکی و رئیس عالی بنیاد توسعه خانواده است که بی حد و حصر حمایت در توسعه قابلیت‌های زنان اماراتی و برجسته کردن نقش‌های حیاتی آنها در جامعه مؤثر بوده است.»

وی افزود: «ما واقعاً به دستاوردهای برجسته زنان اماراتی در همه بخش‌ها افتخار می‌کنیم. موفقیت آنها گویای ایمان رهبری ما به عزم، جاه طلبی و توانایی آنها برای برتری و کمک های چشمگیر به ملت ما است. رهبران خردمند ما متعهد به افزایش دید خود در صحنه جهانی، شکل دادن به قوانین و سیاست‌های حمایتی، و پرورش محیطی هستند که جرقه خلاقیت و نوآوری می‌دهد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.