رویدادها

قرارداد ۳۵۵ متر درهم برای توسعه سواحل الممزار و جمیرا ۱ منعقد شد

قرارداد 355 متر درهم برای توسعه سواحل الممزار و جمیرا 1 منعقد شد

در راستای دستورات اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، برای ارتقای سواحل عمومی دبی به استانداردهای جهانی و تحت هدایت اعلیحضرت شیخ حمدان بن. محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی، و اعلیحضرت شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون اول حاکم دبی و معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، کمیته عالی برنامه ریزی شهری و بهزیستی از اعطای قرارداد برای توسعه سواحل الممزار و جمیرا ۱ خبر داد. این پروژه ۵٫۷ کیلومتر است (۴٫۳ کیلومتر در الممزار و ۱٫۴ کیلومتر در جمیرا ۱). هزینه هر دو پروژه ۳۵۵ میلیون درهم برآورد شده است.

 

قرارداد 355 متر درهم برای توسعه سواحل الممزار و جمیرا 1 منعقد شد
این دو پروژه که قرار است در ۱۸ ماه تکمیل شوند، یک تغییر کوانتومی در طراحی ساحل را نشان می‌دهند. با هدایت برنامه های یکپارچه، تغییرات اساسی برای تغییر شکل و ارتقای زیرساخت این سواحل انجام خواهد شد و آنها را همتراز با پیشرفته ترین و جذاب ترین سواحل جهان قرار می دهد. این پروژه یک مقصد گردشگری تفریحی جدید ایجاد می‌کند که هجوم ساحل‌روان، علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی و شناگران شبانه را تامین می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای ساکنان، گردشگران و بازدیدکنندگان در سواحل معروف دبی ارائه می‌کند.
توسعه سواحل عمومی در الممزار و جمیرا ۱ بخشی از تلاش‌های جاری برای ایجاد زیرساخت‌های پایدار برای همه امکانات ساحلی و ساحلی است. این طرح با طرح جامع دبی برای سواحل عمومی هماهنگ است و امکانات تفریحی، ورزشی، زیبایی و سرمایه گذاری جدیدی را ارائه می دهد که با بالاترین استانداردهای بین المللی مطابقت دارد.

 

قرارداد 355 متر درهم برای توسعه سواحل الممزار و جمیرا 1 منعقد شد

این پروژه از تلاش های دبی برای ارائه شهری با امکانات یکپارچه تفریحی و گردشگری از نظر رفاه برای ساکنان و بازدیدکنندگان حمایت می کند. این برنامه با اهداف دستور کار اقتصادی دبی D33، طرح شهری دبی ۲۰۴۰ و استراتژی کیفیت زندگی دبی ۲۰۳۳ همسو است که همگی با هدف تبدیل دبی به رهبر جهانی در کیفیت زندگی، افزایش جذابیت آن به عنوان یک شهر پر جنب و جوش و تقویت آن هستند. موقعیت به عنوان بهترین شهر برای زندگی، کار و بازدید و همچنین یکی از مقاصد پیشرو در جهان برای گردشگری ساحلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.