رویدادها

شرکت اماراتی Hisense Egypt برای تولید لوازم الکتریکی در SCZone قرارداد امضا کرد

NEW ALAMEIN، ۸ آگوست ۲۰۲۴ (WAM) — Hisense – مصر، یک شرکت متخصص در تولید لوازم الکتریکی، امروز قراردادی را با توسعه دهنده صنعتی چینی (TEDA – مصر) در منطقه اقتصادی کانال سوئز (SCZone) امضا کرد. که در آن پروژه ای با مشارکت شرکت اماراتی FBB TECH در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری کل ۳۸ میلیون دلار آمریکا و ظرفیت تولید ۲٫۵ میلیون واحد در حال ساخت است. در منطقه صنعتی سخنا

مراسم امضای قرارداد با حضور دکتر مصطفی مدبولی، نخست وزیر مصر و ولید جمال الدین، رئیس اداره منطقه اقتصادی کانال سوئز (SCZone)، جیسون او، رئیس خاورمیانه و آفریقا Hisense و کائو هوی، مدیر اجرایی شرکت توسعه SEZone مصر-TEDA گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف صادراتی مصر با هدف رسیدن به ۱۰۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ است.

 

هدف این پروژه در فاز اول تولید تلویزیون، ضبط صوت و مانیتور است که ۳۰ درصد به بازار داخلی و ۷۰ درصد به کشورهای مختلف اروپا، شمال و شرق آفریقا و خاورمیانه صادر خواهد شد.

رئیس SCZone تأکید کرد که این توافق با تعهد این مقام برای حمایت از جاه طلبی های صادراتی مصر مطابقت دارد.

جمال الدین بر اهمیت استراتژیک موقعیت SCZone در ابتکار یک کمربند و جاده تاکید کرد و به عنوان یک پیوند محوری که چین را با بازارهای جهانی متنوع متصل می کند، تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.