اخبار مهم

زمان تعطیلات عید فطر در دبی ، امارات

تعطیلات عید فطر

مدارس خصوصی و دولتی

مدارس خصوصی در دبی به مناسبت عید فطر، به مدت یک هفته کامل تعطیل خواهند بود، هماهنگ با بخش دولتی امارات متحده عربی.
سازمان توسعه دانش و نیروی انسانی (KHDA)، در ایکس توییتر اعلام کرد که تمام مدارس خصوصی از دوشنبه، ۸ آوریل تا یکشنبه، ۱۴ آوریل به مناسبت تعطیلات عمومی تعطیل خواهند بود. این توییت تأیید کرد که مدارس در روز دوشنبه، ۱۵ آوریل دوباره بازگشایی خواهند شد.

تعطیلات عید فطر بخش خصوصی

اما برای ادارات بخش خصوصی باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا دقیقاً بدانیم کدام روزهای تقویم میلادی برای بخش خصوصی تعطیل خواهد بود. اما وزارت منابع انسانی و تعاون (MoHRE) – تاریخ‌های تقویم اسلامی (هجری) برای دوره تعطیلات عید فطر را تایید کرده است. بخش خصوصی امارات متحده عربی از دوشنبه، ۸ آوریل (۲۹ رمضان) تا ۳ شوال، تعطیلات آخر هفته‌ای طولانی‌تری را تجربه خواهد کرد. بسته به ماه، رمضان یا ۲۹ روز یا ۳۰ روز طول خواهد کشید. اگر رمضان ۲۹ روزه باشد، ساکنان ۶ روز تعطیلی برای عید خواهند داشت، از دوشنبه، ۸ آوریل (۲۹ رمضان) تا پنجشنبه، ۱۱ آوریل.
آن‌هایی که آخر هفته‌های شنبه و یکشنبه دارند، تعطیلی ۶ روزه خواهند داشت و کار در روز جمعه، ۱۲ آوریل از سر گرفته می‌شود.
اگر رمضان ۳۰ روزه باشد، تعطیلات عید از دوشنبه، ۸ آوریل (۲۹ رمضان) تا جمعه، ۱۲ آوریل (۳ شوال) ادامه خواهد داشت. به این معنا که کسانی که آخر هفته‌های شنبه و یکشنبه را دارند، تعطیلی ۹ روزه‌ای خواهند داشت و کار در روز دوشنبه، ۱۵ آوریل از سر گرفته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.