رویدادها

رئیس جمهور امارات متحده عربی در دهمین نشست وزیران مجمع همکاری چین و کشورهای عربی شرکت می کند

رئیس جمهور امارات متحده عربی در دهمین نشست وزیران مجمع همکاری چین و کشورهای عربی شرکت می کند

والاحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی تاکید کرد که امارات متعهد است با همسایگان عرب خود برای حمایت و تقویت همکاری های عربی و چینی به گونه ای که در خدمت خواسته های همه طرف ها باشد، همکاری کند

اعلیحضرت در جلسه افتتاحیه دهمین اجلاس وزرای مجمع همکاری چین و کشورهای عربی که امروز در پکن برگزار شد، صحبت کرد. رئیس جمهور امارات متحده عربی که در یک سفر دولتی دو روزه به جمهوری خلق چین سفر کرده است، در کنار جناب رئیس جمهور شی جین پینگ و چند تن از رهبران و مقامات ارشد عرب در این نشست شرکت کرد.

اعلیحضرت در سخنرانی خود از رئیس جمهور شی به دلیل میزبانی و ریاست این نشست قدردانی کرد و از تلاش های انجام شده برای آماده سازی این رویداد قدردانی کرد.

عالیجناب همچنین ابراز اطمینان کرد که چین، تحت رهبری رئیس جمهور شی جین پینگ، همچنان شاهد توسعه و رشد مستمر خواهد بود و برای تقویت همکاری ها و تلاش های مشترک اعراب و چین در آینده نزدیک تلاش خواهد کرد.

معظم له خاطرنشان کردند: نشست وزیران مجمع همکاری چین و کشورهای عربی در زمانی برگزار می شود که جهان برای رویارویی با چالش های مشترک نیاز به اتحاد و همبستگی دارد. وی تاکید کرد که امارات بر این باور است که تلاش‌های هماهنگ، همکاری و همکاری بین‌المللی بهترین راه برای پیشرفت کشورها، برآورده کردن خواسته‌های مردم آن‌ها و تضمین آینده‌ای مرفه برای نسل‌های آینده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.