اخبار مهم

خدمات ۲۵ پزشک اندونزیایی به فلسطین

۲۵ پزشک اندونزیایی به عنوان بخشی از عملیات شوالیه شوالیه ۳ به فلسطینیان غزه خدمات پزشکی ارائه می دهند.

 

العریش، ۱۲ آگوست ۲۰۲۴– تیمی متشکل از ۲۵ پزشک اندونزیایی با متخصصان پزشکی امارات متحده عربی برای ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی در بیمارستان شناور اماراتی در العریش، مصر همکاری کرده اند. استقرار آنها بخشی از عملیات شوالیه شوالیه ۳ برای ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی درجه یک به فلسطینی های مجروح در نوار غزه بود.

مشارکت تیم پزشکی اندونزیایی گواهی بر روابط مستحکم بین امارات و اندونزی است که نشان‌دهنده اهمیت نقش بشردوستانه در این شرایط دشوار است که فلسطینیان در نوار غزه در نتیجه جنگ جاری از آن عبور کرده‌اند.

همکاری پزشکی امارات و اندونزی نشان دهنده یک فرصت منحصر به فرد برای ارائه مراقبت های پزشکی ضروری و بهبود قابل توجه زندگی مردم آسیب دیده فلسطین از طریق مداخلات جراحی و خدمات بهداشتی جامع است.

 

تیم های پزشکی در بیمارستان شناور با رعایت بالاترین استانداردهای بهداشتی بین المللی به ارائه مراقبت های ویژه به زخمی ها و مجروحان فلسطینی ادامه می دهند. این مرکز ثابت کرده است که یک مدل موفق برای درمان موارد پیچیده است و خدمات آن فراتر از مراقبت های اضطراری است و شامل تعبیه اندام مصنوعی و سایر ابتکارات بشردوستانه با هدف بازگرداندن امید و کاهش رنج در میان مردم برادر فلسطین در نوار غزه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.