رویدادها

جشنواره هوش مصنوعی و وب ۳ دبی آغاز می شود

دبی، ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۴ — جشنواره هوش مصنوعی و وب ۳ دبی امروز در مدینه جمیرا افتتاح شد و ۶۰۰۰ شرکت کننده از ۱۰۰ کشور جهان را گرد هم می آورد. هدف این رویداد برجسته کردن نقش پیشرو دبی در پیشبرد اقتصاد دیجیتال و برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در سطح جهان است.

این رویداد که توسط پردیس هوش مصنوعی دبی – ابتکار مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) برگزار می شود – پتانسیل تجاری و اقتصادی هوش مصنوعی و نقش آن در حمایت از توسعه پایدار را بررسی می کند. هدف آن جذب بیش از ۳۰۰۰۰ شرکت کننده سالانه برای نسخه های بعدی است.

این رویداد با برنامه‌ای غنی شامل سری گفتگوهای فناوری آینده، با حضور رهبران فناوری، سرمایه‌گذاران و تنظیم‌کننده‌ها، عمدتاً بر موضوعات توانمندسازی اقتصادهای دیجیتال و ایجاد نوآوری متمرکز خواهد بود. جلسات اصلی به موضوعاتی از جمله نقش هوش مصنوعی در شکل‌دهی صحنه اقتصاد جهانی، آینده و روندهای تامین مالی مزایای هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد برای بخش‌های دولتی و خصوصی می‌پردازد.

شرکت کنندگان در این رویداد شامل بیش از ۲۰ کسب و کار Unicorn از جمله Builder.ai، Cohesity، Cerebras Systems، Innovaccer و SambaNova Systems خواهند بود.

علاوه بر این، ۲۰ وزارتخانه و سازمان دولتی به همراه ۲۰ کسب و کار پیشرو جهانی و ۲۰ شرکت بزرگ سرمایه گذاری خطرپذیر به این رویداد خواهند پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.