اخبار مهم, محبوب ترین رویداد دبی

بنت مبارک روز جهانی زن را به زنان امارات و سراسر جهان تبریک گفت

تبریک روز زن شیخه فاطمه بنت مبارک

ابوظبی، ۷ مارس ۲۰۲۴  – خانم فاطمه بنت مبارک، مادر ملت، رئیس اتحادیه عمومی زنان (GWU)، رئیس شورای عالی مادران و کودکی، و رئیس عالی بنیاد توسعه خانواده (FDF)، فردا روز جهانی زن را به زنان امارات و سراسر جهان تبریک گفت و برای آنان موفقیت و رهبری بیشتر آرزو کرد.
IWD که هر ساله در ۸ مارس برگزار می شود، یک روز جهانی برای تجلیل از دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زنان است. موضوع امسال “سرمایه گذاری در زنان: سرعت بخشیدن به پیشرفت است.

در روز جهانی زن، احترام و تحسین عمیق خود را برای زنان امارات متحده عربی و کل جهان ابراز می کنم. آنها به عنوان چراغ های تعهد، صداقت و از خود گذشتگی ایستاده اند و پیشرفت و تکامل جوامع را منعکس می کنند. کمک های فداکارانه آنها نه تنها جوامع و ملت های آنها را غنی کرده است، بلکه به یک هدف بشردوستانه گسترده تر نیز صعود کرده است و جایگاه محترم و مشارکت های حیاتی آنها را تأیید می کند.

ما امروز دختران عزیزمان، سربلندی و ستون های ملت خود و چشمه تعالی و هدایت آن را جشن می گیریم. تلاش های ستودنی و نقش تاثیرگذار شما در روند محترم توسعه ما فراتر از گفتار است. اعتقاد من به توانایی شما بی حد و حصر است و علاقه من به شما بی اندازه است. با این حال، عهد من بر عهد مادری استوار است تا متحدی استوار برای آرزوها و رویاهای بلند شما باشم. حفظ و عنایت خداوند متعال بر شما باد.

برای اخذ وبزای توریستی کلیک کنید

اگر به اخبار امارات علاقه مند هستید وارد کانال ایتا ی ما شوید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.