رویدادها

برای ششمین دوره جایزه زاید برای برادری انسانی در سال ۲۰۲۵

برای ششمین دوره جایزه زاید برای برادری انسانی در سال 2025

نامزدها اکنون برای ششمین دوره جایزه زاید برای برادری انسانی در سال ۲۰۲۵، یک جایزه جهانی مستقل که تلاش‌ها برای ترویج برادری و همبستگی انسانی را به رسمیت می‌شناسد، باز است.

از نامزدهای واجد شرایط – از جمله اعضای دولت، رؤسای سازمان‌های غیردولتی (NGOs)، دانشگاهیان، رهبران معنوی و سایر شخصیت‌های تأثیرگذار – دعوت می‌شود نامزدهای خود را از طریق وب‌سایت رسمی https://zayedaward.org/ از ۳ ژوئن ارائه کنند. تا ۱ اکتبر ۲۰۲۴٫

این جایزه در سال ۲۰۱۹ پس از دیدار تاریخی در ابوظبی بین پاپ فرانسیس، رئیس کلیسای کاتولیک، و اعلیحضرت احمد الطیب، امام اعظم الازهر، که طی آن دو رهبر سند را امضا کردند، تعیین شد. در مورد برادری انسانی

جایزه زاید برای برادری انسانی یک جایزه جهانی مستقل است که توسط کمیته عالی برادری انسانی اعطا می شود و شامل جایزه مالی ۱ میلیون دلاری است. این جایزه هر ساله در ۴ فوریه، روز جهانی برادری انسانی اهدا می شود.

برگزیدگان – که تلاش‌ها و تأثیرات بشردوستانه آن‌ها به دنبال مرحوم شیخ زاید بن سلطان آل نهیان است – در مراسمی در ابوظبی در بنای یادبود موسس تجلیل می‌شوند.

یک کمیته داوری مستقل متشکل از کارشناسان در زمینه سازندگی صلح و همزیستی، نامزدها را بررسی کرده و برگزیدگان را انتخاب خواهند کرد، که طی مراسمی در فوریه ۲۰۲۵ – مصادف با روز جهانی برادری انسانی به رسمیت شناخته شده توسط سازمان ملل متحد، تجلیل خواهند شد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.