رویدادها

بازدید محمد بن راشد از مرکز منطقه ای Firmenich در پارک علمی دبی

دبی، ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۴  — اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی، امروز از مرکز منطقه ای Firmenich، بزرگترین شرکت خصوصی عطر و طعم جهان، که واقع شده است، بازدید کرد. در پارک علمی دبی، عضو گروه TECOM.
ملک الملک، مدیرکل سازمان توسعه دبی و رئیس گروه TECOM، اعلیحضرت را در این بازدید همراهی کرد.
H.H. شیخ محمد در مورد مرکز ایجاد و توسعه Firmenich توضیح داده شد. این مرکز با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های علمی و نوآوری شرکت، به مشتریان در بیش از ۶۰ کشور در منطقه خاورمیانه و آفریقا خدمات ارائه می‌دهد.

 

اعلیحضرت طی سخنانی به این مناسبت گفت: “دبی متعهد است که باهوش ترین ذهن ها، مبتکران پیشرو و شرکت های پیشرو از سراسر جهان را گرد هم آورد تا یک مرکز پر جنب و جوش برای تعالی علمی و فناوری ایجاد کند. چشم انداز ما شکل دادن به آینده امیدوار کننده ای برای جهان است. ما به طور مداوم در حال ایجاد مشارکت های استراتژیک و توسعه زیرساخت ها و محیط های توانمند برای پرورش استعدادهای استثنایی، نبوغ علمی، و رشد کسب و کار هستیم امکانات پویا.”
در این بازدید، H.H. شیخ محمد از فعالیت های مرکز تحقیقاتی و علمی پیشرفته Firmenich و تلاش های این شرکت برای سرعت بخشیدن به نوآوری و گسترش جهانی و در عین حال کاهش زمان برای بازاریابی محصولات جدید مطلع شد.

 

اعلیحضرت از آزمایشگاه تحقیقاتی پیشرفته شرکت مجهز به هوش مصنوعی و رباتیک، یک انبار کاملاً خودکار برای حداکثر ۴۰۰۰۰ محصول و یک ربات ترکیبی متصل به بیش از ۲۴۰ ماده تشکیل دهنده که می تواند یک نمونه عطر را در کمتر از یک دقیقه ایجاد کند، بازدید کرد. این تاسیسات Firmenich در پارک علمی دبی اولین مرکز در منطقه است که بر روی برنامه های کاربردی هوش مصنوعی برای نیازهای آینده تمرکز می کند. آزمایشگاه تولید و نمونه‌برداری پیشرفته این شرکت به آن اجازه می‌دهد تا مواد باکیفیت و نوآورانه را برای عطرهای خوب و عطرهای مصرفی و همچنین انواع طعم‌های F&B به مصرف‌کنندگان در منطقه تحویل دهد.
Firmenich، پیشرو جهانی در صنعت عطر و طعم، که در سال ۱۸۹۵ تأسیس شد، بیش از ۱۱۰۰۰ کارمند در ۸۳ مرکز در سراسر جهان دارد. تخمین زده می شود که حدود ۴ میلیارد نفر از محصولات این شرکت در بیش از ۱۰۰ بازار جهانی استفاده کنند.
پارک علمی دبی بخشی از مجموعه مناطق تجاری گروه TECOM است که شامل شهر اینترنتی دبی، مدیا سیتی دبی، شهر استودیو دبی، شهر تولید دبی، پارک دانش دبی، منطقه طراحی دبی و شهر صنعتی دبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.