رویدادها

ایر عربیا ابوظبی سرویس ورود به خانه را راه اندازی کرد

ابوظبی، ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۴ — Air Arabia Abu Dhabi با Morafiq، پیشرو در خدمات فرودگاهی نوآورانه، شریک شده است تا یک سرویس جدید ورود به خانه را برای مسافران خود در ابوظبی راه اندازی کند.

این سرویس به مشتریان این امکان را می دهد که چمدان های خود را چک کنند و کارت پرواز خود را از خانه خود دریافت کنند و با صرفه جویی در زمان و کاهش زمان انتظار در فرودگاه، تجربه سفر را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

عادل العلی، مدیر اجرایی گروه ایر عربیا، گفت: “با ادامه سرمایه گذاری در محصولات با ارزش افزوده، مسافران ایر عربیا ابوظبی اکنون از خدمات راحت و کارآمدی بهره مند خواهند شد که تجربه سفر آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و در زمان صرفه جویی می کند.”

تیتن یوهانان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل OACIS EMEA، اظهار داشت: “این همکاری با ایر عربیا بر تعهد ما به بهبود تجربه سفر در ابوظبی تاکید می کند. ما مشتاقانه منتظر مزایای این همکاری هستیم، از جمله افزایش انعطاف پذیری سفر، ایمنی و صلح. برای مسافران عزیزمان فکر کنیم.”

خدمات ورود به خانه را می توان از طریق برنامه یا وب سایت Morafiq یا از طریق وب سایت یا خدمات مشتریان ایر عربیا رزرو کرد. نماینده Morafiq برای جمع آوری چمدان های مسافر و ارائه کارت پرواز به منزل مسافرین می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.