رویدادها

اولین دور مسابقات قهرمانی جیو جیتسو خالد بن محمد بن زاید …

ابوظبی، به نقل از خبرگزاری (WAM) – اولین دور مسابقات قهرمانی خالد بن محمد بن زاید جیو جیتسو با شور و حرارت در موبادالا آرنا در شهر ورزشی زاید روز جمعه آغاز شد. این رقابت‌ها ورزشکاران برتر را از باشگاه‌ها و آکادمی‌های پیشرو محلی جذب کرد و منجر به رقابت‌های شدیدی شد که به عنوان یک افزودنی هیجان‌انگیز به تقویم ورزشی محلی، با هیاهوی رویداد مطابقت داشت.

 

روز افتتاحیه شامل مسابقاتی در رده‌های زیر ۱۸ سال، بزرگسالان و استادان بود که ۷۰۰ ورزشکار مرد و زن از نقاط مختلف کشور مهارت‌ها و مهارت‌های فنی چشمگیر را به نمایش گذاشتند. با پایان یافتن مسابقات روز جمعه، M.O.D امارات پیشرو شد و پس از آن باشگاه جیو جیتسو الوحده و باشگاه جیو جیتسو بانیاس به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

این مسابقات دارای یک سیستم رتبه بندی جامع برای شناسایی ورزشکاران و باشگاه ها بر اساس عملکرد و نتایج آنها در تمام دوره های قهرمانی است. این سیستم عامل انگیزشی برای باشگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری بهینه بر روی استعدادها و ثبت بیشترین تعداد ورزشکار ممکن در تمام رده‌ها در هر پنج دوره مسابقات قهرمانی، برای کسب امتیاز بیشتر و تضمین رقابت قوی برای عنوان قهرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.