اخبار مهم

ابتکار عمل تیرانداز سایبری امارات متحده عربی

ابتکار عمل تیرانداز سایبری امارات متحده عربی به توسعه دانش و مهارت های کارکنان دولت ادامه می دهد

 

ابوظبی، ۸ سپتامبر ۲۰۲۴ — شورای امنیت سایبری امارات امروز از تکمیل مجموعه جدیدی از دوره های آموزشی تخصصی در ابتکار “تک تیرانداز سایبری” خبر داد، یک برنامه آموزشی جامع امنیت سایبری که برای توسعه دانش و دانش کارکنان دولت امارات طراحی شده است. مهارت ها در زمینه امنیت سایبری که همیشه در حال تحول است.

ابتکار Cyber ​​Sniper که توسط شورای امنیت سایبری در سال گذشته با مشارکت سازمان فدرال منابع انسانی دولتی (FAHR) راه اندازی شد و توسط شرکای امنیت سایبری پیشرو بین المللی مانند SANS، EC-Council، Offsec و CyberGate Defence اجرا شد، یک طرح است. عنصر کلیدی راهبرد جامع شورا برای ایمن سازی زیرساخت دیجیتال کشور، حمایت از تحول دیجیتال ایمن و افزایش آمادگی نهادهای دولتی برای خنثی کردن تهدیدات سایبری نوظهور و توسعه قابلیت های خود برای مقابله با آنها.

شرکت‌کنندگان در پروتکل‌های «هک اخلاقی» و امنیت سایبری، با دانش و مهارت‌های لازم برای درک روش‌ها و تکنیک‌های حمله سایبری و نحوه آزمایش سیستم‌ها و شبکه‌های اطلاعاتی برای آسیب‌پذیری آموزش دیدند.

دکتر محمد حمد الکویتی، رئیس شورای امنیت سایبری امارات متحده عربی، تاکید کرد که ابتکار سایبری تک تیرانداز نشان دهنده تعهد تزلزل ناپذیر این کشور به رهبری جهانی در امنیت سایبری است. وی افزود: “این ابتکار به ایجاد نیروی کار ملی قوی در زمینه امنیت سایبری کمک می کند که قادر به محافظت از زیرساخت های حیاتی کشور و مقابله موثر با تهدیدات سایبری در حال تحول باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.