اخبار مهم

علم و فناوری روبوقرن برنامه «نواح» را راه اندازی کرد

شارجه، ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۴ – علم و فناوری روبوقارن، وابسته به بنیاد روبوقارن برای ایجاد رهبران و مبتکران، برنامه نوآورانه “Nawah”
را در علم و فناوری پیشرفته راه اندازی کرد. هدف این ابتکار استثنایی توانمندسازی نسل آینده و تسهیل پیشرفت قابل توجه در حوزه علمی و فنی شارجه است. برنامه “نواح” برای ۶۰ شرکت کننده از جوانان شارجه، بانوان جوان ساجایا و دانش آموزان دبیرستان در شارجه طراحی شده است.

هدف آن شناسایی و پرورش علاقه شرکت کنندگان به علم و فناوری و افزایش توانایی های خلاقانه آنهاست.

این برنامه که در مقر مرکز علم و فناوری RQ در پارک فناوری و نوآوری تحقیقاتی شارجه میزبانی می‌شود، برای تجهیز شرکت‌کنندگان به مهارت‌ها و دانش ضروری در هشت حوزه برجسته، شامل هوش مصنوعی، پایداری و انرژی، روباتیک، اینترنت طراحی شده است. اشیا و زیست شناسی مصنوعی
این مرکز بر اهمیت نقش خود در حمایت از نسل های آینده نوآوران تاکید می کند.
این امر از طریق برنامه “نواح” به دست می آید که به شرکت کنندگان فرصت می دهد تا ۱۲ مهارت خاص را کسب کنند.
این مهارت ها شامل مهارت های ارائه، پذیرش انتقاد سازنده، مدیریت پروژه، تفکر انتقادی و خلاقیت در حل مسئله است.
نواح همچنین مزایای بسیاری را برای شرکت کنندگان فراهم می کند، مانند جلسات گفتگوی الهام بخش با گروهی از کارشناسان و بازدیدهای خارجی تعاملی از شرکت های بین المللی. اینها به آنها فرصت می دهد تا در مورد بخش های حیاتی و فرصت های حرفه ای برای موفقیت، رهبری و نفوذ بیاموزند.
هدف این برنامه شکل دادن به جاه طلبی های اولیه شغلی شرکت کنندگان در زمینه های علم و فناوری پیشرفته با ارائه فرصت هایی برای کشف، درک و تجسم آنها، ایجاد نسل جدیدی از رهبران است که تأثیر مثبتی بر آینده فناوری و نوآوری در جامعه دارند. علاوه بر ترویج فرهنگ تعالی مشارکتی، با تاکید بر نقش کار گروهی در دستیابی به پیشرفت علمی و فناوری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.