اخبار مهم

در پی افزایش قیمت بلیط هواپیما، تمام اتوبوس‌ها به عمان پر شده‌اند

اتوبوس عمان

در پی افزایش قیمت بلیط هواپیما، بیشتر اتوبوس ها به مقصد عمان پر شده اند

آن دسته از افراد که می‌خواهند با سفر به عمان با اتوبوس وضعیت ویزای خود را تغییر دهند با چالش روبه‌رو شده‌اند. آژانس‌های مسافرتی از افزایش در تقاضا برای این اتوبوس‌ها و به‌ فروش رفتن تمام پکیج‌های تغییر ویزا خبر می‌دهند.

از آن‌جایی که اتوبوس‌های عمان اکنون به حداکثر ظرفیت رسیده‌اند، به افراد توصیه می‌شود که برای سفر خود از قبل برنامه‌ریزی کنند. آن‌ها باید حداقل ده روز پیش از اتمام مهلت ویزایشان برای خرید این پکیج‌ها اقدام کنند.

به گفته‌ی کارشناسان این عرصه، اتوبوس‌ها هر روز تا حداکثر ظرفیت پر می‌شوند و آن دسته از افراد که می‌خواهند از این سرویس استفاده کنند باید از مدت‌ها پیش آن را رزرو کنند.

در حال حاضر هشت اتوبوس خصوصی با ظرفیت مجموع بیش از ۳۰۰ مسافر از یکشنبه تا چهارشنبه به عمان می‌روند و برای ده روز آینده کاملاً پر هستند.

دلیل افزایش ناگهانی تقاضا برای اتوبوس‌های عمان، افزایش قیمت بلیط هواپیما عنوان شده‌ است و افراد به دنبال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر برای تغییر وضعیت ویزای خود هستند. تا پیش از این بسیاری از افراد پکیج‌های پروازی را ترجیح می‌دادند اما حالا قیمت این پکیج‌ها ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

قیمت پکیج برای تغییر وضعیت ویزا با سفر به عمان با اتوبوس بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ درهم است که حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ درهم از پکیج پروازی برای همین کار ارزان‌تر می‌باشد. این پکیج‌ها شامل هزینه‌ی ویزای ورود به عمان، هزینه‌ی ویزای دو ماهه‌ی امارات، هزینه‌ی خروج، و یک شب اقامت در عمان هستند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.