اخبار مهم

توسعه اداره گردشگری عجمان توسط محمود خلیل الهاشمی

اداره توسعه گردشگری عجمان به گردشگران بیشتری از بازارهای کشورهای مستقل مشترک المنافع چشم دوخته است

عجمان، ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۴  — اداره توسعه گردشگری عجمان یک تور تبلیغاتی به کشورهای مستقل مشترک المنافع تحت رهبری محمود خلیل الهاشمی، مدیر کل اداره توسعه گردشگری عجمان راه اندازی کرده است.

این تور که از ۱۴ تا ۲۱ سپتامبر برگزار می شود، به منظور تقویت همکاری با نمایندگان بخش گردشگری قزاقستان، ازبکستان و آذربایجان به منظور جذب گردشگران بیشتر به امارت عجمان سازماندهی شده است.

این تور تبلیغاتی شامل بازدید از آلماتی، تاشکند و باکو است که طی آن وزارتخانه آخرین مقاصد گردشگری عجمان و پروژه‌های جدیدی را که هدف آن ارتقای موقعیت امارات به عنوان یک مقصد گردشگری جهانی است، برجسته می‌کند.

عجمان در حال حاضر شاهد افزایش قابل توجه گردشگران از کشورهای مستقل مشترک المنافع است و افزایش استثنایی ۱۲ درصدی بازدیدکنندگان و ۱۲ درصدی افزایش اقامتگاه های شبانه را به ثبت رسانده است. این گواهی بر جذابیت روزافزون امارت به عنوان یک مقصد گردشگری است. افزایش ۳ درصدی ضریب اشغال هتل ها و افزایش ۵ درصدی درآمد اتاق ها نسبت به سال قبل مشاهده شده است.

الهاشمی گفت: هدف اصلی این تور تبلیغاتی ارتقای جایگاه عجمان به عنوان یک مقصد گردشگری پیشرو در مقیاس منطقه ای و جهانی است. سفر ما به کشورهای مستقل مشترک المنافع با هدف تعمیق روابط استراتژیک با شرکای کلیدی خود و بررسی بیشتر راه های جدیدتر برای همکاری و تبادل تخصص است.

 

وی افزود: «در طول این تور تبلیغاتی، میراث غنی عجمان و تحولات مداوم را به عنوان یک مقصد فرهنگی و گردشگری منحصربه‌فرد در امارات به نمایش می‌گذاریم که به ما امکان می‌دهد بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنیم. ما مطمئن هستیم که همه این تلاش ها فرصت های جدیدی برای رشد اقتصادی پایدار ایجاد می کند و موقعیت عجمان را به عنوان یک جاذبه گردشگری جهانی تقویت می کند.

اداره توسعه گردشگری عجمان با هدف دستیابی به طیف گسترده ای از اهداف، از جمله افزایش آگاهی بین المللی از موقعیت امارت به عنوان یک مقصد گردشگری منحصر به فرد و آموزش بازار بین المللی در مورد تجربیات منحصر به فردی که عجمان ارائه می دهد، از طریق این تور یک حرکت استراتژیک انجام می دهد.

همچنین به دنبال تقویت همکاری‌ها با شرکای جهانی است و به ایجاد فرصت‌های جدید برای همکاری و اشتراک دانش کمک می‌کند. علاوه بر این، هدف این وزارتخانه گسترش فرصت‌های گردشگری از کشورهای CIS، افزایش تعداد بازدیدکنندگان و درآمد گردشگری، حمایت از اقتصاد محلی با افزایش درآمد هتل‌ها و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.