رویدادها

ابوظبی «آزمایشگاه راسید» را برای نظارت بر …

ابوظبی «آزمایشگاه راسید» را برای نظارت بر چالش های امنیتی، بهداشتی و زیست محیطی تقویت می کند

ابوظبی،به گزارش خبرگزاری  (WAM) — شورای کیفیت و انطباق ابوظبی (ADQCC) دومین جلسه کمیته راهبری خود در سال ۲۰۲۴ را با تمرکز بر نتایج “آزمایشگاه راسید” در سال ۲۰۲۳ و پروژه های استراتژیک برای توسعه آینده آن برگزار کرد.

ر این جلسه، حوزه منحصر به فرد آزمایشگاه که تست های امنیتی، بهداشتی و زیست محیطی فاضلاب را پوشش می دهد، بررسی شد. ظرفیت بالای Rasid باعث شد که در سطح جهانی از نظر کارایی عملیاتی بر اساس مقیاس CAP q-probe رتبه برتر را کسب کند.

در این گفتگو همچنین به ترکیب مدل‌های پیش‌بینی و هوش مصنوعی (AI) برای تجزیه و تحلیل داده‌های آزمایشگاه با همکاری شریک استراتژیک M42 پرداخته شد

در این نشست نمایندگانی از شورا، شریک استراتژیک M42 و سهامدارانی مانند فرماندهی کل پلیس ابوظبی، وزارت انرژی، اداره شهرداری ها و حمل و نقل، اداره توسعه جامعه، وزارت آموزش و دانش، آژانس محیط زیست، ابوظبی حضور داشتند. سازمان کشاورزی و ایمنی مواد غذایی، مرکز مدیریت بحران و بلایای اضطراری ابوظبی، مرکز بهداشت عمومی ابوظبی، گمرک ابوظبی، مرکز آمار، و راه حل های آب پایدار ابوظبی.

 

بدالله المعینی، مدیر اجرایی بخش خدمات آزمایشگاهی آزمایش مرکزی در شورا، گفت که آزمایشگاه راسید با ارائه داده ها و تجزیه و تحلیل به موقع و دقیق، نقش مهمی در حمایت از تلاش های دولت ایفا می کند. این شامل پیش‌بینی چالش‌های بالقوه در امنیت، بهداشت و محیط زیست می‌شود که به مقامات اجازه می‌دهد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از محدودیت زمانی فراتر رفت لطفاً یکبار دیگر کپچا را کامل کنید.